The fine line

יום חמישי, 29 באפריל 2010

I'll take the rain

כבר חשבתי שהקיץ הגיע, אפילו הארון שלי מאורגן בהתאם אבל בימים האחרונים השמש מסרבת לצאת.
באופן כללי אני טיפוס הרבה יותר קיצי, החורף נוטה להשרות עליי אווירה מלנכולית. הכל קודר ואפרורי.
בלית ברירה נאלצתי להתלבש בהתאם. ככלל, רוב הביגוד החורפי שלי מורכב מתבנית צבעים די מצומצמת אני נאלצת להודות. רובם שחורים, לבנים, אפורים, כחולים וירוקים. כמה שניסיתי קשה לי לצאת מהמסגרת הזאת...



אני לובשת חולצה ארוכה/טוניקה מקסטרו וג'גינג שחורים מקסטרו (ממש פרסומת...). אני מאד מרוצה מהקניה של הג'גינג השחורים, למרות שהם היו לא זולים (279 ש"ח) אבל הם יושבים טוב ומתאימים עם כל חולצה.
הנעליים הם מUrban Outfitter.
החגורה מחנות מקסימה בשם פלינה שנמצאת בכיכר השעון ביפו.
השרשרת מAlex and Chloe







ולעניינים קולינרים:



אתמול בערב חתכתי בצל קטן וטיגנתי עם שתי כפות שמן זית. הוספתי לו פטריות מקופסת שימורים וחיכיתי עד שהבצל הזהיב.
לאחר מכן הוספתי שקית של אפונה סינית קפואה ו-4 כפות סויה, מלח ופלפל ו... ארוחה בעשר דקות!




ולהמלצה...
הייתי בסופרפארם השבוע ונתקלתי במבצע של מוצרי דאב מהסדרה החדשה: Dove Therapy Heat Defense
שנועדו להגן על השיער מפני נזקי הפן. הם במבצע של 33% הנחה והחלטתי לנסות.
אני כבר שבוע חופפת עם המרכך ולאחריו שמה את התרסיס שמכיל סרום ואני מאד מרוצה
השיער מאד נעים למגע, והריח מעולה. אמנם אין לי אינדיקציה עד כמה מגן על השיער מפני נזקי מייבש השיער שלי, אבל אני מרוצה מאיך שהוא גורם לשיער שלי להרגיש ולהריח.
ממליצה.
מחיר אחרי הנחה: 13.99 למרכך, 19.99 לשמפו, 26.99 לסרום.

8 תגובות:

  1. ליאת! איזה כיף להתעדכן במעשייך ומלבושייך בדרך נפלאה שכזו.
    אוהבת, אלה.

    השבמחק
  2. יפה שלי!
    מחכה לראות אותך כבר
    אוהבת ומתגעגעת 3>

    השבמחק
  3. את יודעת, אני עדיין מפנטזת על הנעליים המעלפות שאז הראית לי בקניון רמת אביב. הן לא יוצאות לי מהראש!

    השבמחק
  4. אז יש לי זוג חדש בשבילך -
    http://www.unitednude.com/shop/frame-p-1423.html?colour=57

    השבמחק
  5. חחח מה זו הנעל הזו?

    ליאת למה את לא כותבת יותר?

    השבמחק
  6. ליז! אני מאוהבת!!

    הנה חזרתי לכתוב :-)

    השבמחק
  7. היי! חיפשתי את הספריי בסדרה של dove בסופר פארם אבל לא מצאתי, אפשר לשאול באיזה סניף של סופרפארם קנית את שלך?

    השבמחק