The fine line

יום ראשון, 25 באפריל 2010

Everyday is like Sunday

לאחר שיטוטים קבועים בבלוגי אופנה ובאתרי אופנה החלטתי שאולי הגיע הזמן שאחלוק עם העולם את הסטייל האישי שלי
מאז תקופת המגורים בניו יורק, גיליתי את החיבה שלי להתלבשות.
ניו יורק, מקום שמאפשר לכל אחד ללבוש את כל העולה על דעתו והוא מתקבל בברכה, היתה פלטפורמה מצוינת בשבילי לבחון את הטעם שלי.
יצרתי המון שילובים ותלבושות ונהנתי מכל רגע.
הבטחתי לעצמי שגם כשאחזור לארץ אשמור על הייחודיות שלי ועל הסטייל שלי.
כל מי שירצה מוזמן להגיב, לשפוט ולפדבק כאוות נפשו.
אז מי אני?
סטודנטית בת 25 לתואר כפול מדעי המחשב - ביולוגיה.
גרה בירושלים, עם בן זוגי היקר ונהנית משופינג והרכבת אאוטפיטים.


לאחר כל ההקדמה הזו, הגיע הזמן לתמונות:
תמונות בייתיות למדי, של לוק שהרכבתי לאוניברסיטה.
הוא מורכב מחצאית מאמריקן אפרל (שכנראה עוד תחזור להופעות אורח בבלוג)
וגופיה של מעצבת בשם גלית ליבוביץ (LIF). את הגופיה קניתי ביריד המעצבים לפני כשנתיים והיא עדיין אחד הפריטים החביבים עליי בארון, וכבר הרבה זמן שאני רוצה לבקר בבוטיק שלה שנמצא ברחובות (וכולל גם חנות עודפים) אבל טרם הספקתי.


ומה אוכלים היום?
סידור של הפריזר חשף שקית של תרד קפוא שנקנה ונשאר שם. החלטתי להפוך אותו לפשטידה קלילה שהצלחתי להכין מדברים שמצאתי במקרר. היא מורכבת מהתרד, קופסת קוטג', גביע יוגורט ו-3 ביצים. זרקתי הכל פנימה לתבנית והכנסתי לתנור לחום בינוני ל45 דקות.
לצד הפשטידה הכנתי סלט טאבולה (שהוכן די מהר הודות לfood processor הנהדר שלי) קצצתי נענע, פטרוזיליה, בצל ירוק, מלפפון ועגבניה בכמויות לפי העין. הוספתי כוס בורגול מוכן (שמים בורגול יבש בכלי ומכסים אותו במים רותחים בכמות שתכסה אותו וממתינים שהמים יספגו),מלח, פלפל, שמן זית ולימון. הסלט בניחוח רענן ואביבי, מתאים מאד למזג האוויר שהיה היום. ולהלן התוצאה:




 
















שיהיה שבוע נפלא לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה