The fine line

יום שני, 26 באפריל 2010

Over The Hills And Far Away

ביום חמישי אחרון, אחרי שבוע של לימודים מפרכים, בן הזוג לקח אותי למיניגולף.
שנים שלא שיחקתי ודווקא הפתעתי בביצועים לא רעים (בממוצע כ2-3 חבטות).
בילדותי נהגתי ללכת עם המשפחה מספר לא מבוטל של הפעמים למיניגולף, הצבעים והמתקנים המושקעים שם יוצרים חוויה מאד כיפית, זה נוסטלגי בשבילי.



















מה אני לובשת?
למזג אוויר שתעתע בי בסוף השבוע האחרון העדפתי ללבוש ארוך.
חולצה ירוקה ארוכה של יוסף שחביבה עליי מאד כי היא מחמיאה לגוף לדעתי. היא מדגישה את המותניים והחזה בדיוק כמו שאני אוהבת. הג'ינס הוא סקיני של קסטרו, והמגפיים גם מקסטרו. מעל אני לובשת ג'קט של H&M מהעונה הקודמת. מאד התלבטתי אם לקנות בכחול או בבז' ובסוף הלכתי על הכחול, שהרגיש כבחירה היותר נועזת.






מה אכלנו?
עשינו קפיצה לארומה ובחרנו לחלוק בסלט ירושלמי (מוצלח ביותר! אני מחובבי גרגרי החומוס) וכריך צועני שהורכב מגבינת עיזים, עגבניות ופסטו על לחם חיטה מלאה. יאם!


















Hot or Not?

NOT!
ויקטוריה בקאהם מציגה באתר שלה את הקולקציה פרי עטיה.
נחרדתי לראות את הרזון של הדוגמניות שמציגות את הבגדים שלה. מזעזע אותי לחשוב שהיא מנסה לגרום למראה האובר-אנורקסי הזה להיות אידיאל.





















 עדכוני אופנה:

ביום שישי הקרוב (30/04) תתקיים מכירת בגדים באוזן-בר ת"א
וינטאג' ויד שניה מאוסף פרטי
אקססוריז תיקים תכשיטים ונעליים

אוזן בר קינג ג'ורג' 48 ת"א
קומה שניה
16:00 - 11:00











2 תגובות:

  1. החולצה של יוסף אכן מחמיאה.

    חוצמזה, הרגע נתת לי את הפוש שתמיד היה חסר לי, כדי להזמין את הסלט הירושלמי.

    ותתחדשי על הבלוג כמובן מותק!

    השבמחק
  2. תודה תודה :)
    הסלט הירושלמי מומלץ בחום!
    ומה עם עדכון הבלוג שלך?!

    השבמחק