The fine line

יום חמישי, 6 במאי 2010

The Trick Is To Keep Breathing

כבר שבוע שאני רוצה לכתוב פוסט חדש ולא מוצאת את המצב רוח המתאים.
אחרי שבוע לא קל שעבר עליי, מצאתי אותו.
הרגשתי מותשת. הן מבחינה לימודית והן מבחינה נפשית הרגשתי שאפסו כוחותיי. אני מנסה להספיק כל כך הרבה בזמן קצר ובמקום להודות שאולי בעצם, אני בן אדם רגיל, עם יכולות מוגבלות, העדפתי לחשוב שאני חזקה יותר ויכולה לעשות יותר ולקחת על עצמי עוד ועוד, וכמו סוללה שהפסיקו לזרום בה אלקטרונים, גם אני נגמרתי.
אני לא אכנס ליותר פרטים מזה, אני פשוט עוברת תקופה לחוצה אבל אני חייבת לציין שעכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב, ולחברה טובה יש עזרה לא מבוטלת בכך שהיא גרמה לי להרגשה טובה.
אני משאירה מאחור את השבוע שהיה, מסתכלת קדימה לקראת שבוע חדש שצפוי להיות הרבה יותר טוב.

התמונות, אני מודה, לא מהשבוע הנוכחי אלא מלפני מספר שבועות


השמלה היא מקסטרו - החלטתי שאני רוצה פריט אחד עם שרוולים מנופחים בארון
החגורת מותן ממנגו
מגפיים מאלדו


Guilty Pleasures
כפי שציינתי קודם - עברתי שבוע קשה. שני דברים עזרו לי לעבור אותו - חברים (כל כך חשוב שיש. וגם רחוקים ככל שיהיו, אני יודעת שהם תמיד איתי) ו... הדבר שתמיד עושה טוב לכל בחורה - שוקולד
בהקשרו של ה Mars Delight אני חייבת לציין שמדובר בשוקולד שאני פשוט לא מסוגלת לעמוד בפניו. גלילית עם קרם אגוזים בפנים וציפוי שוקולד חלב מעל... לחלוטין גילטי פלז'ר
דבר חדש נוסף שניסיתי השבוע היה את ה Oreo waffer rolls. קניתי השבוע חבילה כזו, וביום שני חבר טוב שעבר פרידה בא, פתחנו את החבילה, הכנו שוקולד והיא התחסלה מיידית. ממליצה!

עדכוני אופנה

חוק הרזון בדרך לכנסת
הכתבה הזו ממש שימחה אותי.
אולי בכל זאת תעשיית האופנה תצליח לא להשחיט לחלוטין את מוחותיהן וגופותיהן של אלפי נערות שקוראות מגזיני אופנה ומעריצות אידיאל יופי על אנושי.

תגובה 1:

  1. חייבת לפתות בחורות כמוני עם הפרעות לשוקולד?
    הדבר הזה זה כמו קש משוקולד ששותים דרכו שוקו?

    יש לך מזל שאני אחרי השייק הטעים בעולם!
    בננה, תמר, פקאן סיני, מים קרים.

    אני מקווה ששלומך טוב ושהכל עובר עם השבוע החדש שעומד להיגמר בקרוב למזלנו.

    האישה באדום יפה וחיננית ואני שמחה שהיא מחייכת למרות שאני יודעת שזה ישן.

    ושמחתי לקרוא על עדי ברקן. מקווה שיבוא שינוי, קשה להיות רזה! אני רוצה לאכול!

    השבמחק